Eğitim Mah. Ahsen Çıkmazı Sk. Sadıkoğlu İş Merkezi No: 10 D: 31 Kadıköy/İstanbul

Bizi Takip Edin

Hakkımızda

TedaDX, 2005 yılından beri uçtan uca Bilgi Teknolojileri Altyapı ve Dijital Dönüşüm hizmetleri sunan kurumsal çözüm danışmanıdır. Şirketlere kontrollü büyüme veya gelişim süreçlerinde yenilikçi çözümler sunar. TedaDX, her yıl bağımsız denetim firmaları tarafından denetlenmekte olup sahip olduğu global sertifikalarının güncelliğini korumaktadır. Alanında uzman sertifikalı çalışanlarıyla müşterilerinin daima güvenini kazanmayı hedefler.

Çalışanlarımız en önemli varlıklarımızdır. Onların mesleki ve kişisel gelişimlerini önemser, kariyer eylem planı oluşturmalarına destek oluruz. Yönetimde şeffaflığı, tutarlı ve ulaşılabilir liderlik anlayışını benimser ve uygularız. Çalışanlarımızı, taşeronlarımızı, tedarikçilerimizi ve müşterilerimizi ilgili konulara dahil ederek, sürekli gelişim hedefiyle risk azaltma stratejileri belirleriz. Yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefiyle müşterilerimizin talep ve beklentilerini karşılayabilecek nitelikte kaliteli hizmetler sunar, hesap verebilirlik seviyelerini yüksek tutarız. Müşteri bilgilerinin gizliliği hakkında tüm çalışanlarımıza eğitimler verir, faaliyetlerimizi gizlilik ilkesini gözeterek gerçekleştiririz. Bilgi Güvenliği kapsamında müşterilerimiz özelinde bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişimine ilişkin oluşabilecek riskleri belirlemek, değerlendirmek ve kabul edilebilir seviyelere düşürmek rutin iş planımız arasında yer almaktadır. Öğrenme, iyileştirme ve değişimin sürekliliğine inanırız. Topluma, doğal çevreye ve insanlığa yararlı olmak için büyük çaba gösteririz. Kağıt ve doğal kaynak tüketimini azaltarak sürdürülebilir çevreye katkıda bulunmaya çalışırız. Hizmetlerimizin müşterilerimizin taleplerine, ulusal ve uluslararası standartlara ve yasal mevzuata uygunluğunu ve sürekliliğini sağlamak için çalışırız. Sürekli iyileştirme için çalışanlarımıza ekip ruhu içerisinde dürüst, hoşgörülü, saygılı ve özverili bir çalışma ortamı sağlar, onları sürekli iyileştirmeye teşvik ederiz.
TedaDX; tüm hizmet yönetimi süreçlerini hizmet seviye anlaşmalarına, yasa ve standartlara uygun olarak sunulmasını önemser. Aynı zamanda hizmetlerinin ölçme ve raporlanmasını, teknolojik gelişmeler ve iş gereksinimleri doğrultusunda sürekli geliştirilmesini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlar.

Bu doğrultuda Bilgi Teknolojileri Hizmet Kataloğunda yer alan tüm hizmetlerimiz;

• Müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde doğru hizmetin sunumu için kaynaklar en uygun biçimde kullanılır.
• Sunulan hizmetlerin maliyet ve kaynak analizleri yapılarak müşteriye fayda sağlayacak hizmetler sunulur.
• Müşterilere sunulan hizmetlerdeki sorun ya da yeni talepler destek hizmetleri birimi tarafından karşılanır ve kayıt altına alınır.
• Yardım masasında, tüm olay, problem, sürüm ve değişiklik kayıtları tutulur.
• Sunulan hizmetler için bilgi güvenlik gereksinimleri, Bilgi Güvenliği Politikalarına uygun olarak sağlanır.
• Sunulan hizmetlerin SLA’ leri, TedaDX Hizmet Kataloğunda yer alan hizmetler için tanımlanmış SLA süreleri ile uyumludur.
• Tedarikçilerin sağladığı hizmetler için yapılan alt kontratlar müşterilerle yapılan SLA sürelerinin altında tutulur.
• Bilgi Teknolojileri hizmeti kapsamında yer alan varlıklar ve bu varlıklara ait konfigürasyon bilgileri kullanılan yardım masası aracı üzerinde kayıtlıdır.
• Bu varlıklar ile ilgili yaşanan olay, problem, sürüm kaynaklı değişiklikler yardım masası üzerinde güncellenir.
• Kritik hizmetler için kriz senaryoları belirlenir, acil eylem planı oluşturulur ve yılda en az bir kez test edilir.
• Sistemlerde yaşanan sorunlar, SLA süreleri uygun olarak ele alınır ve en az kesinti olacak şekilde çözüm sunularak işin devamlılığı sağlanır.
• Tekrarlanan olayların kök nedenleri tespit edilerek kalıcı çözümler sunulur.
• Sistem ve yazılımlarla ilgili değişiklikler etki analizi yapılarak planlanır ve gerçekleştirilir.
• Hizmet riskleri değerlendirilip risk derecelerine göre aksiyon alınır.
• Sunulan hizmetlere ait belirlenen periyotlarla ölçme ve raporlama yapılır.
• Hizmet yönetim sisteminde yer alan süreçlerin sahipleri tanımlıdır.
• Tüm süreçlerin performans göstergeleri tanımlanır ve izlenir.
• Sistem kapasiteleri belirlenen kriterlere göre izlenir ve ihtiyaç durumunda önlemler alınır.
• İç ve dış denetimlerle süreçlerin işleyişi kontrol edilir, düzeltici ve önleyici aksiyonlar alınır.
• Tedarikçilerden alınan hizmetler değerlendirilir ve gerekirse aksiyon alınır.
• Müşteri memnuniyet anketleri yapılır. Sonuçlar ve müşteri şikâyetleri değerlendirilerek iyileştirici önlemler alınır.
• Çalışanlara ve üçüncü taraflara yeni ve değişen işler, süreçler konusunda farkındalık eğitimleri verilir.
TedaDX, müşterilerinin kalite beklentilerini derinden algılayan, değerler zincirindeki ürün ve süreçlerini bu yönde sürekli geliştiren öncü teknoloji şirketi olmayı hedefler.

Bu doğrultuda,
• Hizmet tecrübemiz, kullandığımız güncel teknoloji, yüksek bilgi birikimimiz, deneyimli ve nitelikli iş gücümüzle sunduğumuz kaliteli hizmeti yaşatmayı taahhüt ederiz.
• Süreç ve hizmet kalitemizi sürekli olarak iyileştiririz.
• Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri kaliteli ürün ve hizmetlerle karşılarız.
• Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
• Yasalarda belirtilen şartlara uyar, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından takip edip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutarız.
• Uygulanabilir gereklilikleri yerine getiririz.
Bilgi güvenliğini sağlamak için gereken yönetsel ve teknolojik önlemleri alarak kurumumuzun güvenini ve itibarını sarsacak durumları ortadan kaldırmayı hedefliyoruz.
Bu politikanın uygulanmasıyla TedaDX Üst Yönetimi olarak, 'Kaliteli ve verimli hizmet sunarak müşteri memnuniyetini arttırma ' hedefini gerçekleştirmek için kurulan Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile, bilgi varlıklarının gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik açısından korunmasını, sürekliliğini ve sürdürülebilirliğini sağlamak için gerekli olan aşağıdaki temel ilkeleri yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz.

• Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi'nin standart şartlarına ve gereksinimlerine uygunluk sağlanacaktır.
• TedaDX’in BGYS kapsamı dâhilindeki kurumsal, kişisel ya da üçüncü taraflara ait olmasına bakılmaksızın, üretilen veya kullanılan bilgilerin gizliliği her durumda güvence altına alınacaktır.
• T.C. yasaları, yönetmelikler, genelgeler, müşteri sözleşmeleri ve işin gerektirdiği yasal mevzuat ile belirlenmiş gereksinimler karşılanacak; bunlarla uyumlu çalışma sağlanacaktır.
• Kapsam dâhilindeki tüm bilgi varlıklarının bilerek veya bilmeyerek yetkisiz kullanımı, değiştirilmesi, açıklanması veya hasara uğratılması önlenecektir.
• Bilgi varlıkları üzerindeki risklerin değerlendirmesi yapılarak tespit edilen risklerin kabul edilebilir düzeylere indirilmesi sağlanacaktır.
• Bilgi güvenliği farkındalığını arttıracak ve sistemin işleyişine katkıda bulunmasına teşvik edecek eğitimler düzenli olarak kurum çalışanlarına, yeni işe giren çalışanlara ve ilgili durumlarda tedarikçilere verilecektir.
• Bilgi güvenliği olaylarına ait gerçek ya da şüpheli tüm ihlaller rapor edilerek tekrar etmesini engelleyici önlemler alınacaktır.
• İş sürekliliği kapsamında, bilgiye sürekli olarak erişimin sağlanması ve bilginin erişim yetkileri gözetilerek etkin, doğru, hızlı ve güvenli bir biçimde kullanılması sağlanacaktır.
• Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi’nin uygulanması, sürdürülmesi ve iyileştirilmesi için gerekli kaynaklar sağlanacaktır.
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Kapsamında Aydınlatma Metni

1. Amaç
Kişisel verilerin korunması ve işlenmesi kapsamında hazırlanan bu dokümanın amacı, Teda Bilgi Teknolojileri Dan.Tic. ve San. Ltd.Şti. (tedadx.com.tr olarak anılacaktır) yürütülmekte olan https://www.tedadx.com.tr / internet sitesinde devam eden faaliyetler esnasında çeşitli yöntem ve teknolojilerle elde etmiş olduğu kişisel verilerin, hukuka uygun bir biçimde işlenmesi, korunmasına yönelik idari ve teknik tedbirler hakkında açıklamada bulunmak suretiyle, mevcut müşterilerimizin, potansiyel müşterilerimizin, çalışan şirket personelimiz, şirket ortakları, şirket yetkilileri ve üçüncü taraflar başta olmak üzere 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanun (KVKK) kapsamında 10. Maddesi ile getirilen aydınlatma yükümlülüğünün yerine getirilmesi, ayrıca kullanıcıların www.tedadx.com.tr sitesini ziyaret ettiklerinde, sisteme giriş yaptıklarında tedadx.com.tr tarafından toplanan, ziyaretçilerine ve müşterilerine daha efektif hizmet sunmak maksadıyla ürün sipariş, teslimat, ödeme, idare, reklam, pazarlama vb. süreçlerde toplanan verilerin işlenme amaçları, hukuki nedenleri ve hakları konularında şeffaf bir şekilde ilgili tarafları bilgilendirmektir. TedaDX olarak, tedadx.com.tr adresinde daha iyi hizmet sunabilmek maksadıyla toplamış olduğu verilerin güvenliği ve gizliliğini sağlama yönünde en üst düzey teknik ve idari tedbirleri almıştır.

2. Veri Sorumlusunun Kimliği
KVKK uyarınca muhatap Veri Sorumlusu: Şirket merkezi Eğitim Mah. Ahsen Çıkmazı Sk. Sadıkoğlu İş Merkezi No: 10 D: 31 Kadıköy/İstanbul adresinde bulunan Teda Bilgi Teknolojileri Dan.Tic. ve San. Ltd.Şti. dir.

3. İşlemekte Olduğumuz Kişisel Veriler Hizmetlerimizin devamlılığı için aşağıdaki veri kategorilerinde kişisel veri alınmaktadır.
● Görsel ve işitsel veri
● Kimlik Verisi
● İletişim Verisi
● Finansal Veri
● Lokasyon Verisi
● Müşteri Verisi
● Müşteri İşlem Verisi
● Özel Nitelikli Kişisel Veri
● Pazarlama Verisi
● Talep ve Şikâyet Yönetimi Verisi
● Risk Yönetimi Verisi
● Özlük Verisi
● Yan Haklar ve Menfaat Verisi
● Fiziksel Mekan Güvenlik Verisi

Tarafınızca Sağlanan Kişisel Veriler: Ad-soyad, T.C. Kimlik numarası, telefon numarası, e-posta adresi, adres, anketler ve yarışmalar kapsamında iletilen fotoğraf, video kayıtları, kurumsal e-posta aracılığı ile yada çağrı merkezi üzerinden yapılan görüşmeler nedeniyle kayıt edilen ses verileri, sair kanallar üzerinden herhangi bir şekilde, ürün veya hizmetlerimizden yarar sağlamak amacı tarafımızla paylaştığınız diğer verileriniz ile diğer her türlü Kişisel Verileri’nizdir.

Otomatik Yollarla Toplanan Kişisel Veriler: Otomatik arama makineleri, görüntü ve ses kaydı cihazları, Çerezler vasıtasıyla veya diğer vasıtalarla otomatik şekilde toplanan Kişisel Verilerinizdir.

Diğer Kaynaklardan Alınan Kişisel Veriler: Sosyal medya araçları, iş ortaklarımız, tedarikçilerimiz ve diğer üçüncü kişilerin, daha önce vermiş olduğunuz izninize dayalı olarak tarafımızla paylaştığı güncellenmiş üyelik hesap bilgileri, satın alma, sayfa görüntüleme bilgileri; aranan terim ve arama sonuçları gibi bilgiler, ödenmiş listelemeler (Sponsorlu Bağlantılar gibi) gibi Kişisel Verilerinizdir.

4. Kişisel Verilerin Saklama Süreleri
Kişisel Verileriniz, KVKK başta olmak üzere kişisel verilerin korunmasına ilişkin sair mevzuata ve zorunlu kılınan sürelere uygun şekilde her halükârda ve mevzuatta bir süre öngörülmemiş ise Kişisel Veri işleme amacının gerektirdiği süre kadar muhafaza edilir. Tutulan veriler, verinin işlenmesini gerektiren sebepler sona erdikten sonra silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir. Saklama süreleri ile ilgili detaylı bilgilendirme KVKK Politika Dokümanında yer almaktadır.

5. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları
Kişisel Verileriniz, kural olarak açık rızanıza istinaden tarafımızca işlenmektedir. Lakin KVKK tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak Madde 5.2 ve Madde 6.3 kapsamındaki kanuni yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir sözleşmenin kurulması veya ifası, hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması ve temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermeksizin, meşru menfaatlerimizin korunması amacıyla ve alenileştirdiğiniz kişisel veriler bakımından açık rızanız olmaksızın da işlenebilmektedir.
Bu bağlamda yukarıdaki durumların mevcut olması halinde, Şirket’imiz tarafından sağlanan ürün ve hizmetlerin ifa edilmesi, bu kapsamda gerekli durumlarda tarafınızla iletişime geçilmesi, www.tedadx.com.tr web sitesi aracılığıyla alışveriş işleminin yapılabilmesi, ödeme işlemleri, iade işlemleri, nakliye hizmetleri, elektronik ticaret kapsamında mesafeli satım sözleşmesinin kurulması, ürün yahut hizmet satışı, tedariki, teslimi, soru ve şikâyetlerinizin alınması, size cevap verilebilmesi, gerektiğinde olası bir uyuşmazlıkta bunların kullanılması, maliyet azaltılması, kaynakların verimli kullanımı, çağrı merkezi hizmet kalitesinin gözlemlenmesi gibi meşru menfaatlerimizi korumak amacıyla Kişisel Verilerinizi işlemekteyiz. Ayrıca katıldığınız yarışmalar ve Sosyal Medya kanalları gibi vasıtalarla sizin alenileştirdiğiniz Kişisel Verilerinizi de bir daha rızanız aranmaksızın KVKK kapsamında izin verilen ölçüde işleyebilmekteyiz.
Kişisel Veriliniz işbu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlar dahilinde KVKK Madde 5.1 ve Madde 6.2 kapsamında açık rızanızın alınması şartı ile işlenebilmektedir. Ayrıca açık rızanızı verdiğiniz hallerde mevcut programlarımız ve üyeliklerimiz, üyelerine özel avantajlar sunduğundan, program/üyelik avantajlarından yararlanabilmek adına programlara dâhil olmanız/üyelik yaptırmanız ile birlikte verileriniz işlenebilmektedir. Bu açık rızaya istinaden internet reklamcılığı, Targeting, Re-targeting, çapraz satış, kampanya, fırsat ve ürün/hizmet reklamları gibi size özel ürün ve hizmetlere yönelik fırsatların sunulması amacıyla işlenmesi, bu amaçla çerez kullanılması, tercihlerinizi ve son satın almalarınızı göz önünde bulundurarak ticari tekliflerde bulunulması, ayrıca www.tedadx.com.tr web sitesi ziyaretiniz esnasında daha önceki kayıtlarınıza göre kullanım alışkanlıklarınızın takibinin yapılması ve size özel ürünlerin sunulması; satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak başta sizlere özel reklam, kampanya, avantajlar ve diğer faydaların sunulması ve sair pazarlama ve müşteri hizmetleri çalışmalarının yürütülmesi amacıyla işlenmesi, yeni ürün ve hizmet modellerinin oluşturulması amacıyla işlenmesi, elektronik ticari iletilerin gönderimi (kampanya, bülten, müşteri memnuniyet anketleri, ürün ve hizmet reklamları gibi); hediye ve promosyon gönderimi; kurumsal iletişim ve bu kapsamda sair etkinlik ve davetlerin düzenlenmesi ve bunlar hakkında bilgilendirme yapılması amacıyla işlenebilmektedir.

6. Kişisel Verilerin Üçüncü Kişilere ve/veya Yurt Dışına Aktarılması
Kişisel verileriniz yukarıda KVKK Madde 5.2 ve Madde 6.3 kapsamında belirlenen amaçların varlığı halinde açık rızanız aranmaksızın yahut Aydınlatma Metninde yer alan açık rızanızın alındığı durumlarda geçerli olan amaçlarla KVKK Madde 5.1 ve Madde 6.3 kapsamında açık rızanıza istinaden yurtiçinde ve/veya yurtdışında bulunan çeşitli amaçlar gereği sözleşmelerle güvence altına alınmış iş ortaklarımızla çalıştığımız depolama, arşivleme, bilişim teknolojileri desteği (sunucu, hosting, program, bulut bilişim), güvenlik, çağrı merkezi, satış, pazarlama gibi alanlarda destek aldığımız üçüncü kişilere, işbirliği yapılan ve/veya hizmet alınan grup şirketlerine, iş ortaklarına, tedarikçi firmalar, bankalar, finans kuruluşları,kargo firmaları, hukuk, vergi vb. alanlarda destek alınan danışmanlık firmalarına, satış, pazarlama, hedefleme (targeting, re-targeting) ve tedadx.com.tr’nin faaliyetleri ile ilgili sair alanlarda destek veren üçüncü kişilere (e-posta gönderimi, kampanya oluşturulması amacı ile reklam firmaları, CRM desteği veren firmalar ve benzeri) ile kurum ve kuruluşlara aktarılabilir, işlem sürecinde bu üçüncü kişiler tarafından gerekli değerlendirmenin yapılması amacıyla sınırlı ölçüde işlenebilir ve devir halinde devralan taraf varlıklarla birlikte bu varlıklara bağlı değerler olan Kişisel Verilerinizi kendisi Veri Sorumlusu olacak şekilde işlemeye devam edebilir.

7. Kişisel Verilerin Toplanma ve Hukuki Sebepleri
Kişisel Verileriniz, TedaDX tarafından tedadx.com.tr ve mobil uygulama aracılığıyla tarafımıza teslim edilen başvuru formları, web siteleri üyelik ve iletişim formları, web siteleri e-bülten kayıt formları, çerezler, iş başvuru formları gibi kanallarla; ilgili internet siteleri ve farklı hukuki sebeplere dayanarak tedadx.com.tr’nin faaliyetlerini sürdürebilmesi için KVKK ve ilgili sair mevzuat tarafından öngörülen esas ve usuller doğrultusunda işbu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlarla da toplanabilmekte, işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

8. KVKK Kapsamındaki Haklarınız
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Madde 11 uyarınca İlgili Kişi sıfatıyla TedaDX’e başvurarak;
● Kişisel Verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
● Kişisel Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
● Kişisel Verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
● Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
● Kişisel Verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin Kişisel Verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
● KVKK ve ilgili diğer mevzuata uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen; amaç, süre ve meşrutiyet prensipleri dahilinde değerlendirilmek üzere Kişisel Verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde, Kişisel Verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin Kişisel Veriler ‘in aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
● İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ● Kişisel Verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahipsiniz.

Bu kapsamda, yukarıdaki haklarınıza ilişkin talebinizi İlgili Kişi Başvuru Formu’nda belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde doldurmak suretiyle yine formda belirtilen iletişim yöntemleriyle tarafımıza ulaştırabilirsiniz.
TedaDX talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içerisinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nca bir ücret öngörülmesi halinde ve taleplerin TedaDX tarafından sonuçlandırılmasına ilişkin ayrıca bir maliyet doğması halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nca belirlenen tarifedeki ücretler TedaDX tarafından talep edilebilir. Kişisel Verilerinizin açık rıza ile işlendiği hallerde, işbu açık rızanızı geri almanız durumunda söz konusu açık rızaya dayalı işlemenin gerekli olduğu üyelik programından çıkarılacağınızı ve söz konusu işlemeler sayesinde yararlandığınız avantajlardan ilgili tarih itibariyle yararlandırılamayacağınızı önemle belirtmek isteriz.
Kişisel Verilere ilişkin mevzuat ve uygulamamız kapsamındaki değişiklikleri internet sitemizin ilgili sayfasından her zaman takip edebilirsiniz.

Çalışma Saatleri

Haftaiçi: 09.00-18.00 arası

Her türlü sorunuz için 0(216) 206 05 45 no’lu çağrı merkezinden bize ulaşabilirsiniz.
Biz TedaDX, olarak güvenliğinize önem veriyor ve bu Çerez Politikası ile siz sevgili ziyaretçilerimizi, web sitemizde hangi çerezleri, hangi amaçla kullandığımız ve çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğiniz konularında kısaca bilgilendirmeyi hedefliyoruz.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına, çerezler vasıtasıyla, ne tür kişisel verilerinizin hangi amaçla toplandığı ve nasıl işlendiği konularında, kısaca bilgi sahibi olmak için lütfen bu Çerez Politikasını okuyunuz. Daha fazla bilgi için Bilgi Güvenliği Politikamıza göz atabilir ya da bizlerle çekinmeden iletişime geçebilirsiniz.

Çerez Nedir?
Çerezler, kullanıcıların web sitelerini daha verimli bir şekilde kullanabilmeleri adına, cihazlarına kaydedilen küçük dosyacıklardır. Çerezler vasıtasıyla kullanıcıların bilgilerinin işleniyor olması sebebiyle, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince, kullanıcıların bilgilendirilmeleri ve onaylarının alınması gerekmektedir.

Bizler de siz sevgili ziyaretçilerimizin, web sitemizden en verimli şekilde yararlanabilmelerini ve siz sevgili ziyaretçilerimizin kullanıcı deneyimlerinin geliştirilebilmesini sağlamak adına, çeşitli çerezler kullanmaktayız.

1. Zorunlu Çerezler
Zorunlu çerezler, web sitesine ilişkin temel işlevleri etkinleştirerek web sitesinin kullanılabilir hale gelmesini sağlayan çerezlerdir. Web sitesi bu çerezler olmadan düzgün çalışmaz.

2. Performans Çerezleri
Performans çerezleri, ziyaretçilerin web sitesine ilişkin kullanım bilgilerini ve tercihlerini anonim olarak toplayan ve bu sayede web sitesinin performansının geliştirilmesine olanak sağlayan çerezlerdir.

3. Fonksiyonel Çerezler
Fonksiyonel çerezler, kullanıcıların web sitesine ilişkin geçmiş kullanımlarından yola çıkılarak gelecekteki ziyaretlerinde tanınmalarını ve hatırlanmalarını sağlayan ve bu sayede web sitelerinin kullanıcılara dil, bölge vb. gibi kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmasına olanak tanıyan çerezlerdir.

4. Reklam Çerezleri
Reklam çerezleri, üçüncü taraflara ait çerezlerdir ve web sitelerinde ziyaretçilerin davranışlarını izlemek için kullanılırlar. Bu çerezlerin amaçları, ziyaretçilerin ihtiyaçlarına yönelik ilgilerini çekecek reklamların gösterilmesine yardımcı olmaktır ve sorumluluğu çerez sahibi üçüncü taraflara aittir.

Çerezler İle İşlenen Kişisel Veriler Nelerdir?
Kimlik (isim, soy isim, doğum tarihi vb.) ve iletişim (adres, e-posta adresi, telefon, IP, konum vb.) bilgileriniz tarafımızca, çerezler (cookies) vasıtasıyla, otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle ve bazen de analitik sağlayıcılar, reklam ağları, arama bilgi sağlayıcıları, teknoloji sağlayıcıları gibi üçüncü taraflardan elde edilerek, kaydedilerek, depolanarak ve güncellenerek, aramızdaki hizmet ve sözleşme ilişkisi çerçevesinde ve süresince, meşru menfaat işleme şartına dayanılarak işlenecektir.

Çerezler Hangi Amaçla Kullanılmaktadır?
Web sitemizde, şüpheli eylemlerin tespiti yoluyla güvenliğin sağlanması, kullanıcıların tercihleri doğrultusunda işlevsellik ve performansın artırılması, ürünlerin ve hizmetlerin geliştirilmesi ve kişiselleştirilmesi ile bu hizmetlere ulaşımın kolaylaştırılması, sözleşmesel ve hukuki sorumlulukların yerine getirilmesi amaçlı çerezler kullanmaktadır. Ayrıca kullanıcıların daha geniş kapsamlı hizmet sağlayıcılar ile buluşturulabilmesi amacıyla reklam çerezleri ve üçüncü taraflarla bilgi paylaşımı da söz konusudur.

Çerezler Nasıl Yönetilmektedir?
Tüm bu açıklamalardan sonra, hangi çerezlerin kullanılacağı konusu, tamamen kullanıcılarımızın özgür iradelerine bırakılmıştır. Çerez tercihlerinizi, tarayıcınızın ayarlarından silerek ya da engelleyerek, web sitemize adım attığınız anda yönetebilir ya da gelecekte, istediğiniz zaman bu ayarları değiştirebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için Bilgi Güvenliği Politikamıza göz atabilir ya da bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
Siber Güvenlik tehditlerine karşı almış olduğumuz tedbirler kapsamında sitemiz üzerinden müşteri bilgisi paylaşılmamaktadır. Bilgi Güvenliğini en üst seviyede sağlamaya gayret gösteriyoruz. İhtiyaç duyulduğunda onaylı müşteri listemiz paylaşılabilmektedir.

Başarı hikayelerimiz ve onaylı müşteri listemiz için bizimle iletişime geçin.

100+
Memnun
Müşteri

Sektörde
20+
Yıl